God natt

Jaha, nu då? Ungefär så känner jag.

Har varit hos barnmorskan nu. Eftersom jag ska till spec. MVC nästa vecka, och förhoppningsvis blir jag igångsatt om det inte satt igång av sig självt, så fick jag ingen ny tid tillbaka till Hemdal. Om det är så att de inte vill sätta igång mig och inte ger mig en ny tid till spec. MVC så får jag ringa och be om det själv. Men det känns skönt att man verkligen kan se ett ljus i tunneln nu, det finns faktiskt ett slut på även denna graviditet.
Mikaela och Miliam mötte upp mig utanför BM och vi gick efter besöket förbi ICA och handlade lite cola, chokladbollar och bullar som vi frossade i när vi kom hem. Man får äta onyttigt när man är gravid, hehe. Lagade mat till oss också, Johan kom även hem och käkade med oss. Fläskpannkakan jag gjorde i ugnen blev riktigt bra faktiskt, speciellt eftersom det var första gången jag lagade det.
Nu har M&M åkt, så jag sitter och väntar på att Johan ska komma hem typ. Funderar på att lägga mig och sova lite, har knappt sovit något på två nätter och nu är jag riktigt trött. Men samtidigt så skulle jag vilja vara vaken så jag kan sova gott ikväll istället.. Men jag vet inte om jag orkar vara uppe.. Aja, får väl kompromissa och lägga mig på soffan och kolla på TV, då får jag iallafall lite vila!

Om någon vill komma över på en kaffe och en bulle, så står iallafall dörren öppen. Jag ska ingenstans, så det är bara att dyka upp om du känner för det..

/Madde

Lämna en kommentar