Imorgon = BF

Jaha. Idag har jag varit gravid i 279 dagar av 280. Det betyder alltså att det är en dag kvar tills jag har varit gravid i 40 veckor. Hur lång tid är inte det? Men inte har jag en endaste liten känning, här är det dött.. Verkar som om inte bebis vill komma ut. Man kan ju fråga sig varför, hur kul kan det vara att ligga hopkurad i vatten, trångt och jävligt?

Idag ska vi till läkaren 13.30. Var ju hos läkaren för två veckor sen, eftersom ajg haft väldigt ont, men eftersom jag inte hade gått fulla tiden så ville de itne göra något alls åt saken då. Så jag fick en ny tid tills idag och de ska in och kolla hur mogen jag är, så att de kanske kan hjälpa mig lite på traven för att få igång  det här.. Det verkade inte som om de ville att jag skulle gå över tiden. Kan tänka mig att det beror lite på att jag är väldigt svullen också, och det är inte bra. Så får hoppas att de kanske iallafall kan göra en hinnsvepning, nu när de ändå ska in där och pilla..

Min syster fyller 9 år idag, så vi ska åka hem dit idag också. Träffa familj och släkt, ska bli roligt. Har inte sett min farmor på hur länge som helst kom jag på nu, måste hälsa på henne oftare.

Måste hoppa in i duschen nu, sen ska jag nog plocka undan i köket. Blev aldrig gjort igår efter maten, så det ser ut som om någon släppt en bomb.

/Madde

1 kommentar

  1. Malin said,

    16 juni 2009 den 10:11

    Bebis kommer snart ska du se… kände inte heller något innan med varken Molly eller Castor men så helt plötsligt så sätter det igång, ( och då önskar man nästan att det kunde vänta ett tag till).


Lämna en kommentar