Jaha?

Ingen bebis än. En dag över tiden. Jag kommer säkert blivit knäpp innan det här är över! Så ni kan ju förbereda er på det.

Måste säga att det mest irriterande man kan få höra som gravid i slutet är; ”Har inte bebisen kommit än?”. Även fast jag snällt svarar något i stil med ”Nej, inte riktigt än..”, så vill jag egentligen skrika rakt ut att ”Nej din jävla idiot, ser det ut som det eller?!”. Så nu vet ni det, ta åt er.

Jag är less på allt idag, ska nog lägga mig i sängen och fördriva tiden med att sova. Så slipper jag försöka sysselsätta mig med något även fast det enda jag egentligen vill göra är att föda barn. Konstigt att man går runt och längtar efter att få genomlida den värsta smärtan man kommer uppleva i livet..

/Madde

1 kommentar

  1. Anna said,

    18 juni 2009 den 23:30

    Ja..hallå bebisar, vart är ni!? Tror inte dom vill komma ut än..det är ju ingen sommar ute, och både du och jag har ju lovat dom sommar och värme..vi skulle inte sagt något..


Lämna en kommentar