5 dagar försenad

Våran lilla skrutt är nu försenad fem dagar, känns lagom roligt. Men för att få lite annat att tänka på kommer snart Mikaela och Miliam med fika och håller mig sällskap. Johan skulle visst även han komma hem ett tag, han glömde matlådan som vanligt. Jag har nyss satt i mig lite frukost, aprikoskräm kan få även den mest övergravida att bli lite glad. Funderar nästan på att ta en liten skål till..

Måste få klaga lite. Jag, Eva Madeleine Nääw, hade haft en handfull finanr innan jag blev gravid. Kanske 10 stycken under hela min levnadstid. Nu är dem överallt. Buhu. Hoppas att det blir som vanligt sen, jag är less på att vara helt prickig och äcklig..

/Madde

1 kommentar

  1. Emelie said,

    24 juni 2009 den 7:10

    ingen bebis än? :) kommer nog snart ska du se! :)


Lämna en kommentar