8 dagars övertid..

Jaha, ingen bebis idag heller. Dagen är ju i och för sig inte slut än, men jag känner på mig att det inte kommer komma igång förrän jag blir igångsatt. Jag är trött och less på det här, speciellt idag då jag sovit dåligt inatt. Funderar på att krypa ner i sängen igen, så jag är utvilad tills senare. Jag och Johan ska ner en sväng på stan då hade vi tänkt, det är ju Cityfestivalen som det nu så käckt heter. Jag gillar att gå och strosa och titta på folk, så det kan man fördriva en kväll med. Iallafall tills jag får så ont så vi måste åka hem.. Men det ska bli mysigt.

Bebis, varför är du kvar i magen?

God natt nu, dags för sängen igen!

/Madde

1 kommentar

  1. Tatti said,

    18 november 2009 den 17:02

    hehe jag minns hur jobbigt det var att gå över tiden jag gick över med 6 dagar han var beräknad 17:e maj men kom den 23:e hehe jag hade inte sovit på 2dygn innan det var dags att föda o fy fan asså jag skrattade o log varje gång jag fick en värk för att jag var så lycklig att det äntligen hände något.för varje dag som gick asså 1 dag kändes som en hel vecka helt sjukt jag vart typ grymt deppig asså jag gjorde allt för att sätta igång mig själv men mitt vatten gick ju fan aldrig jag hade bara kraftiga värkar så dem på förlossningen sa så här när jag ringde in ”kom in så får vi undersöka dig” och då visade det sig att jag var öppen 4 cm haha jag hade ju förväntat mig att jag skulle få åka hem men dem förvarnade mig att ta med mig den packade väskan som tur var :P


Lämna en kommentar