Bio

Ja, som ni alla märker, så är det ingen bebis som kommit idag heller.. Men jag har lite känningar i ryggen, som kommer då och då, så får hoppas att det är något på g iallafall..

Johan kommer hem om en halvtimme, ska väl ta något och äta då, sen ska vi ner på stan och gå på bio. Ska se den nya Transformers-filmen. Även fast jag inte brukar gilla den typen av filmer vanligtvis, så tycker jag faktiskt 1:an var bra. Så jag ger denna en chans också. Borde kanske ta tag i att föna håret, så det slipper göras i sista minuten, nu när man har ny frilla. Eller ny och ny, den har fått sig en uppfräschning. Tog väl av nästan en decimeter på längden och klippte lite snelugg, inget för avancerat. Men det är iallafall hur skönt som helst att slippa min risiga kalufs som jag hade innan, nu ska jag bli lite bättre på att sköta om mitt hår. Alltså inte vänta sju månader tills nästa klippning igen……..

Ska föna håret nu, hej då!

/Madde

9 kommentarer

  1. Anna said,

    27 juni 2009 den 7:09

    Ingen bebis än? :( Håller tummarna för er och besöker bloggen din fler gånger om dagen för att uppdatera mig :) Kram!

  2. Malin said,

    28 juni 2009 den 2:52

    Vet hur det känns.. Sitter vaken och väntar på bebis som skulle ha kommit förra lördagen.. Man har ju som ett riktmärke någonstans att den borde ha kommit, men när den inte gjorde det så kändes det lite snopet…Känns skönt att veta att man inte är ensam om att känna så.. Håller tummarna för er!

  3. Emelie said,

    28 juni 2009 den 20:53

    Tänkte bara skriva GRATTIS TILL POJKEN! :) äntligen efter lång väntan är han är! :) nu längtar vi här hemma så man nästan spricker! :D

  4. denise said,

    28 juni 2009 den 23:04

    grattis till plutten! snopp och allt som elina skrek ut över hela västerås! :D

  5. J0k3.se said,

    01 juli 2009 den 21:16

    Dags för update! :)

  6. Em said,

    10 juli 2009 den 15:24

    Men, men, men! Har du fått en liten pojk nu? GRATTIS! Jag har inte varit så vidare superaktiv det senaste, men idag tänkte jag att jag skulle gå igenom alla mina favoritbloggar och så läser jag att du blivit mamma! Wooow! Iiih, vad glad jag blir! Grattis igen! Kram till er alla tre

  7. tlk/becka/bex said,

    12 juli 2009 den 22:31

    Nu vill vi höra allt och se lite bilder:-)

  8. Louise said,

    14 juli 2009 den 21:03

    Grattis till lillkillen :) Hoppas allt går bra och att ni njuter nu :) Tiden går så snabbt!!

    Kram!

  9. mtbq said,

    15 september 2009 den 8:10

    Hej!!
    Startade min blogg igår och kollar runt lite på andras bloggar här…..
    Vill säga till dig att jag tycker dig blogg är fin =)
    Ser att ni fått en liten bebba! GRATTIS!!!
    Hälsningar MIA


Lämna en kommentar